Kezd az alapokkal!

Olvasd el a használati utasítást, vagy nézd meg a 'Kezdő lépések: Stability board alapok' videónkat!

Válassz Hozzád illő boardot!

4 féle szín

  • kék

  • rózsaszín

  • téli design

  • tengerparti design

2 féle forma

  • fitnesz

  • pro

 

Otthoni edzések

 

Csajos edzés

Fókuszban:

    Fenék és comb

    Törzs és hasizmok

    Szép tartás és vállöv

Síelő & snowboardos edzés

mely persze másoknak is hasznos

Egyensúlyfejlesztés

Reakcióidő fejlesztése

Törzserősítés

Láberősítés

Gyakorolj, kísérletezz, fejlődj!

A lehetőségeknek csak a képzeleted szabhat határt!

Ismerd meg az eszközben rejlő lehetőségeket:

Nézd meg a videónkat!

Az otthoni edzés esetén is fontos, hogy teljes test edzésében gondolkozzunk!

A teljesség igénye nélkül írunk alternatívákat:

Alsó végtag - a lábak edzése: fenék, comb, vádli:

  • Guggolások - saját testsúly, +súlyzó, vizes palack, tásak

  • Kitörések -2lábbal a boardon, egy lábbal a boardon

  • Testsúlyáthelyezések - guggoló/kitörés helyzetbe

  • Szökdelések, lábujjhegyre emelkedések

Felsőtest - mell, hát, karok, vállak

  • Fekvőtámasz variációk kéz/láb a boardon

  • Álló helyzetben súlyzós/táskás/ vizes palackos karhajlítások, oldaemelések, fejfölé tolások

  • Gumiszalaggal lapocka záró gyakorlatok, karhajlítások

Törzs izmok - core, has, alsóhát edzése

  • Plank, fekvőtámasz helyzetben tartások, térdbehúzások, egyéb helyzetváltoztatások

  • Hátsó plank helyzetben tartások

  • Állva bármilyen egyensúly gyakorlat a stabilizáló izmok finommotorikáját, gyors reagálását edzi ( melyet sokan elfelejtenek, hogy szintén a törzs edzés része)

  • Álló helyzetben törzskörzések, oldalra hajlások, döntött törzsű gyakorlatok

  • Board-dal a kézben (3kg) oldalra hajlások, rotációs gyakorlatok

Kognitív & koordináció képességfejlesztés:

ügyesség, reakció, egyensúly

  • Szökdelések, ugrások, testsúlyáthelyezések

  • Különböző finommotorikus feladatok: cipőfűző kötés, teniszlabda dobás

  • Csukott szemes gyakorlatok

  • Deszkáról fel és le ugrások stb.

  • Talajra letett eszközök begyűjtése egyensúlyvesztés nélkül

 
 

Kihívások

Biztosan találkoztál már a "bottle flip challenge"-el. Mi új szintre emeltük ezt a kihívást! ;) Talajon is jó móka, de így extrán megdolgoztat. Tedd próbára magad ;)

Tegyél egy teniszlabdát, kupakot, zoknit a talajra és vedd fel úgy, hogy a Stability boardon állsz. Csak a kezeidet teheted le és a deszka sem bérintheti a talajt. Ha sikerült tedd egy kicsit messzebb ;)

A hosszanti irányban való állás egy új dimenziót jelent. Ismerkedj vele és néhány nap gyakorlás után Te is végig fogsz tudni sétálni a boardodon ;)

További élvezetes de egyben izzasztó kihívásokhoz látogass el Instagram oldalunkra, vagy Youtube csatornánkra!

Ha megcsináltad valamelyiket használd bátran a @stability_workout jelölést, hogy mi is lássuk és megoszthassuk a sikeredet! :)

 

Találd meg a belső motivációdat!

Nem hiszünk az unalmas edzésekben, unalmas eszközökben, a nagyon népszerű a “no pain,no gain” szemléletben, amellyel azt érték el, hogy a legtöbben bele se mernek vágni az edzésbe, mozgásba. Szenvedésnek gondolják azt! És valljuk meg sok program tényleg értelmetlen szenvedés...

 

A Stability Workout szerencsére élettel és élményekkel teli edzésforma!

Legyen Élettel teli az edzésed és ezáltal az életed is!

Tanulj a gyerekektől és legyél aktív felnőttként is!

Emlékezz vissza saját gyerekkorodra és szerezd vissza az elfeledett belső motivációdat, mellyel úgy fejlődhetsz újra, mint ahogy tetted azt gyerekként!

2021 Stability Workout® Minden jog fenntartva!

design: mentastudio.hu